În yoga găsești timpul necesar pentru a te reconecta la TINE și pentru a te aprecia așa cum ești.  UNIC. La ANANYA îți propunem mai multe stiluri de yoga, predate de profesori care readuc echilibrul și abundența în mintea și în viața ta.

Stiluri de yoga

Hatha Yoga este un stil de yoga cu focus pe practica Asana (posturi fizice), Pranayama (exerciții de respirație), mudre (gestul mâinilor), Dharana (concentrare), Dhyana (meditație) și Samadhi (scopul final). Pe scurt, prin definiție, hatha înseamnă “efort” sau “forță” și se referă la toate mișcările implicate pentru a elibera mintea și a ne îndrepta atenția către momentul prezent. Un mare avantaj al Hatha Yoga este că pregătește corpul pentru practici spirituale profunde, cum este meditația.

Un stil complet și dinamic, Ashtanga Yoga înseamnă opt ramuri care se completează reciproc: Yama, Niyama, Asana, Pranayama, Pratyahara, Dharana, Dhyana și Samadhi. Este o practică mai exigentă prin care respirația trebuie sincronizată cu un flux constant de mișcări. Perfect pentru tonifierea mușchilor, acest stil de yoga produce căldură internă intensă, având ca scop dexotifierea și purificarea corpului, obținerea controlului asupra simțurilor și conștientizarea profundă a sinelui.

Yin Yoga este un stil nou care completează Hatha Yoga și Ashtanga Yoga prin focusul pe pasivitate și relaxare. Preferată și de începători, și de avansați, practica Yin Yoga înseamnă posturi executate și păstrate pe timp mai îndelungat (de câteva minute) în raport cu respirația. Este ideală pentru o flexibilitate mai mare și regenerarea articulațiilor, introducându-te în calmul, liniștea și confortul meditației. Atunci când treci printr-o perioadă tumultoasă, stresantă, în care lucrurile se întâmplă mult mai alert decât ți-ai dori, Yin Yoga este soluția care aduce echilibru și pace în viața ta.

Apărut în urmă cu câțiva ani, Aerial Yoga este un stil modern și o activitate aerobă care îmbină asanele tradiționale cu mișcări de Pilates și dans, cu ajutorul unui hamac profesional. Greutatea corpului este folosită la potențialul maxim pentru a practica acest tip de yoga cu beneficii multiple pentru cursanți. Cum o mare parte din exerciții sunt făcute în aer, vei putea să îți cunoști corpul mai bine și să îți conștientizezi propria greutate, învățând să îți menții echilibrul în diverse poziții. Efectele benefice se resimt atât asupra corpului, fiind îmbunătățite sistemul cardiovascular, forța musculară și mobilitatea articulațiilor, cât și asupra psihicului. Mai precis, îți dezvoltă atât de mult încrederea în tine încât vei face schimbări minunate în viața ta.

Yoga este calea, meditația este destinația. Prin mișcările fizice călătorim spre starea de bine, care se reflectă prin menținerea în prezent și golirea minții de stres și griji copleșitoare. Meditația este destinația în care ne bucurăm de bunăstare superioară resimțită la nivel fizic, emoțional și mental și care persistă atâta timp cât vedem latura pozitivă a ceea ce ni se întâmplă. Relaxându-ne pentru a trata cu calm situațiile stresante, meditația ne ajută să schimbăm modul de gândire astfel încât să alegem doar ce este benefic pentru noi pentru a atrage abundență în viața noastră.

PRETURI SI ABONAMENTE

“My body is my temple and asanas are my prayers”

B.K.S Iyengar, Yoga Guru

Take some time. Treat yourself. You deserve it.

Yoga
MASAJ